میز گردشگری اصفهان و اروپا تشکیل شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از تشکیل میز گردشگری اصفهان و اروپا خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا، امروز ۲ آبان‌ماه، نخستین نشست میز گردشگری اصفهان و اروپا در محل هتل مجلل چهارباغ اصفهان با حضور مدیرکل و جمعی از مدیران اداره‌کل و همچنین روسای جوامع گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان برگزار شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان در این نشست گفت: ما امروز در اصفهان به‌صورت جدی به‌دنبال ایجاد فصلی نوین در گردشگری هستیم.

امیر کرم‌زاده ادامه داد: علی‌رغم تمامی مشکلات به‌ویژه مشکلات و بحران‌های منطقه، با تاسی از شعار وفاق ملی دولت چهاردهم، به دنبال جلب مشارکت تمامی ذینفعان گردشگری در سطح کشور و استان هستیم.

او افزود: خوشبختانه به همت معاونت گردشگری این اداره‌کل و فعالان گردشگری، میز گردشگری اصفهان و اروپا تشکیل و در اولین نشست این مجموعه، تلاش داریم تا فعالان گردشگری اصفهان را با همیاری اداره‌کل به حضور در نمایشگاه فیتور اسپانیا تشویق کنیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، با توجه به حضور برخط رایزن اول سفارت ایران در اسپانیا دراین نشست، تصریح کرد: تمایل داریم تا با کشور اسپانیا به‌عنوان یکی از کشورهای پیشرو در امر گردشگری بیش از گذشته ارتباط داشته باشیم، لذا در نمایشگاه آتی گردشگری و صنایع‌دستی اصفهان حتما نمایندگانی از گردشگری اسپانیا دعوت خواهیم کرد.

کرم‌زاده تاکید کرد: مصمم هستیم در نمایشگاه فیتور اسپانیا به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای گردشگری جهانی حضور داشته باشیم، لذا این اداره‌کل از آمادگی لازم برای حمایت از فعالان گردشگری و جلب کمک سایر نهادهای ذی‌ربط استان برای شرکت در این نمایشگاه برخوردار است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403080200127
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha